2024-ben a Toyota 18.122 új autót értékesített Magyarországon, ezzel 12,4%-os piaci részesedést ért el, és továbbra is vezeti a hazai újautópiacot. Ez már sorozatban az ötödik év, hogy a Toyota a legnépszerűbb autómárka a magyar vásárlók körében.
A kivonásokkal tisztított statisztikák alapján, amelyek reálisabb képet adnak a ténylegesen hazai utakon maradó autók eladásáról, a Toyota lenyűgöző eredményeket produkált:
A Toyota a személyautók piacán is kiemelkedő eredményt ért el: 14.281 eladott autóval és 14,2%-os piaci részesedéssel vezet, 2245 darabbal megelőzve legnagyobb riválisát.
A flottaértékesítések terén a Toyota továbbra is az első helyen áll, 10.795 autóval és 13,9%-os részesedéssel.
A kishaszongépjárművek piacán ugyan a második helyet szerezte meg, de részesedése így is jelentősen nőtt: 3090 eladott jármű és 17,1%-os részesedés.
A Toyota töretlen népszerűségének titka az autók megbízhatósága, magas minősége és fejlett környezetbarát technológiái. Ezért választják egyre többen magánvásárlóként és céges flották számára is a Toyotát.